Monday, May 4, 2009

pulang lah waza and co.

rasenye dah lame dak2 yang gi ngaji mesir x ku lihat muka mereka yang hensem itu..ape kabor mereka?sihatkah?ade yang dah kawin,ade yang resultnye pawa aku tabik ah...aku jugak yang berkelana di bumi hujan dan panas sepanjang tahun uiam ni..kalu ramadhan syakir a.k.a rdhanz ade tgk blog aku yang hina ni plis madan aku ade request sikit ni..ingat dok dulu mu ade tulis satu cerpen yang bertajuk "ada apa dengan Thanawi"? tu tahun bile mu tulis aku dok tahu ar tapi skarang ni aku rase rindu pulak nak baca cerpen tu.dah lama tu boleh la kite panggil manuskrip purba kot...so,madan kalau ade royak k.dan juga waza karya2mu yang cukup menyentuh kalbu dalam blogmu tu aku cukup terhibur dan terkedu..semoga dapat award..

1 comment:

  1. Salam. Aku tak tahu yang aku dah reply ke belum post ni. Ada Apa Dengan Thanawi tulisan Waza. Aku tukang cetak saja. Aku pun tak simpan copy tulisan tu. Kalau jumpa, simpan deh? Hehe.

    ReplyDelete