Tuesday, April 27, 2010

TAK TAU NAK TULIS APE BOSAN DUK RUMAH SORANG-SORANG

1-Hidup di rumbuj ini ibarat dunia yang sementara.manusia yang keluar masuk diumpamakan pelakon teater yang hanya singgah untuk sekejap cuma..Alhamdulillah Allah telah menemukan aku dengan satu golongan manusia yang tidak pernah aku fikirkan aku akan satu bumbung dengan mereka.Alhamdulillah sekali lagi..semua ini dalam perancangan Allah.

2-Minggu ini adalah penentu segala.Adakah 'fierce rival' Liverpool akan menewaskan Chelsea di Anfield weekend ini.?Sama2 kita nantikan..

3-Dalam seminggu aku terputus hubungan dengan dunia global.modem internet kat rumbuj ni diuji dengan kilat sehingga rosak teruk.kene tukar baru.alhamdulillah jugak..

4-jumaat-sabtu-ahad lepas aku bersantai dengan jali a.k.a zali di uia kami bertukar2 pendapat dan mengenang kembali jasa guru dan kawan2 di satu sekolah yang cukup mengajar kami akan tarbiah yang sangat penting khususnya untuk pelajar..konpom S.M.A.A.S.Z.A

5-Housemate aku dah balik ni..so, cukup la untuk sekali sekala update hehe

1 comment: